#28 Jak získat důvěryhodnost?
Pokud začínáte podnikat, tak nemáte velkou důvěryhodnost pro svoje budoucí klienty nebo zákazníky.
´´ÚVOD > MARKETINGOVÝ KLUB > TUTOVKY
Pokud začínáte podnikat, tak nemáte velkou důvěryhodnost pro svoje budoucí klienty nebo zákazníky.
Měření konverze a konverzního poměru vám ukáže jasné výsledky o tom, jaký je zájem od uživatelů. Co ale je vlastně tak konverze a konverzní poměr?
Landing page neboli česky vstupní stránka. Je to první co váš potenciální zákazník uvidí když přijde z bannerové, textové nebo jiné reklamy.
Možná jste se někdy setkali se zkratkou sfs. Tato zkratka se vyskytuje na některých instagramových profilech a v doslovném překladu znamená "spam for spam".
Možná jste už slyšeli, že nejlepší je dávat na facebook klidně i několik příspěvků denně.
Pokud startujete svůj byznys a nemáte mnoho finančních prostředků na rychlou propagaci. Existuje jeden velmi účinný způsob jak vás zviditelnit.
Pro budování vaší značky na Instagramu je důležitá hlavně pravidelnost, stejně jako u facebooku. Tyto sociální sítě se ovšem liší především obsahem.
Dosáhnout svých cílů by se měl člověk snažit každý den, důležité je stanovit si je dosažitelné a vytvořit si plán, který nám k tomu dopomůže.
Jak již vypovídá z obrázku je důležité mít správně nastavené On-Page a Off-Page, Traffic, Indexing keywords, Content, Ranking, Site Architecture, Backlinks atd...
Pokud začínáte podnikat, tak získat nového zákazníka není jednoduché. Lidé ve vás ještě nemají důvěru a nejsou na vaše produkty nebo služby zvyklý.
Při používání těchto otázek, vzbuzujete u zákazníka určitou reakci a svým způsobem ho nutíte k odpovědi což má za následek, že zákazník začíná o vašem produktu či službě více přemýšlet a podněcujete ho k nějaké interakci.
Lidé se všeobecně zajímají o příběhy a dramata a na sociálních sítích je tomu zrovna tak. Celkově je dobré ukázat svým fanouškům pohled uvnitř firmy. Nechat je nahlídnout pod pokličku a spojit to třeba s nějakým příběhem.
Na facebooku můžete vytvářet soutěžní příspěvky, které podpoří váš projekt a také vaše prodeje. Řekneme si pár tipů, jaké soutěžní příspěvky vytvářet.
*některé starší články nemusí mít nejaktuálnější informace, neboť třeba facebook se často mění. Postupně budu všechny aktualizovat.
Facebook reklama a příspěvky:
Instagram a influencer marketing:
Obecné principy sociálních sítí a engagementu (míry zaujetí):
Technické nastavení webu a UX:
SEO a viditelnost webu:
Obsahová strategie a tvorba obsahu:
Copywriting a prodejní texty:
Budování značky a dlouhodobý růst:
Chování zákazníků a přesvědčovací taktiky:
Nové přístupy a technologie:
Video a vizuální marketing: