#15 Jak získat kontakty na zákazníky?
Získání kontaktů pro případný remarketing nebo rozesílání obchodních nabídek je nedílnou součástí každého byznysu. Emaily lze získat různými způsoby.
´´ÚVOD > MARKETINGOVÝ KLUB > TUTOVKY
Získání kontaktů pro případný remarketing nebo rozesílání obchodních nabídek je nedílnou součástí každého byznysu. Emaily lze získat různými způsoby.
Zaujmout pomocí svého blogu a článků je velmi důležité. Je to vlastně levná forma propagace svojí značky a také velmi důležité jsou články i z pohledu seo.
Nejdříve si v krátkosti řekneme co to ten favicon je. Favicon je velmi malá ikonka o velikosti 16x16 nebo 32x32px, která je před titulkem webové stránky na liště v prohlížeči. Například seznam tam má červené S v bílém kruhu.
Lidé si neradi zvykají na nové věci a stejně tomu je i u produktů a služeb. Pokud přijdete na trh s novým produktem nebo službou, musíte počítat s nákupní bariérou.
Vzájemná komunikace se zákazníky je obrovsky důležitá, nejen v offline prostředí například obchodu, ale také v online prostředí sociálních sítí, emailů nebo diskuzí.
Zpětné odkazy vám pomáhají ke zviditelnění vašeho webu. Získat zpětné odkazy můžete například: registrací do katalogů, z vašich PR článků v magazínech, ze sociálních sítích atd.. Nedoporučuje se nakupovat zpětné odkazy z různých link farem a inzertních služeb, kde vám sice mohou nabídnout desítky zpětných odkazů za pár korun, ale může se stát, že...
Při tvoření postů na sociální sítě je dobré vytvořit si nějaký vlastní hashtag. Samotný hashtag vám s největší pravděpodobností nikterak nezvýší zájem o vaše sociální sítě. Tak proč je dobré ho mít? Je to pro vás a vaše fanoušky určitý filter, pod kterém jsou všechny vaše příspěvky, které jsou poté snadnější na nalezení.
Na videa lze pořídit reklamu a zvýšit tak jejich dosah, ovšem nemusí se vám nutně zvýšit i zájem o dané video.
Persona je konkrétní popis vašeho ideálního zákazníka, určitým způsobem tím segmentujete trh a získáváte potřebné informace, které můžete využít dále pro rozvoj svého eshopu, webu, služeb atd.
Sociální sítě jsou v dnešní době opravdu nezbytné pro vaše podnikání. Díky ním můžete navázat kontakt s novými zákazníky a budovat si svůj brand. Důležité je pravidelné přidávání příspěvků a aktualizace informací. Hodně firem a podnikatelů sociální sítě podceňuje, nevyužívají je a je to velká chyba. Vylepšují image firmy, zrychlují komunikaci a...
Správné rozvržení a orientace na webu, výrazně usnadňuje pohyb návštěvníků webu. Například menu KONTAKT/Y je dobré mít v pravém horním rohu, neboť uživatelé jsou na toto rozvržení již zvyklý a nemusí zdlouhavě hledat. Naopak vlevo v rohu bývá většinou logo.
Velmi důležitá je na webové stránce sekce Kontakty. Správně nastavená stránka, zvyšuje důvěryhodnost celého webu a může být i klíčovým faktorem v rozhodování zákazníka. Pokud v menu kontakty máte třeba jen kontaktní formulář, snižuje to vaší důvěryhodnost. V menu by nemělo chybět telefonní číslo, email a formulář. Tyto tři údaje jsou...
Pro lepší vizuální pohled na web je důležité používat obrázky, ovšem je důležité obrázky správně optimalizovat. Pokud mají obrázky nahrané na web příliš velkou velikost, zpomalují stránku a jsou brány jako určitý negativní prvek webu. Zároveň je důležité dávat k obrázkům popisky, i popisky u obrázků jsou používány ve vyhledávacích slovech.
*některé starší články nemusí mít nejaktuálnější informace, neboť třeba facebook se často mění. Postupně budu všechny aktualizovat.
Facebook reklama a příspěvky:
Instagram a influencer marketing:
Obecné principy sociálních sítí a engagementu (míry zaujetí):
Technické nastavení webu a UX:
SEO a viditelnost webu:
Obsahová strategie a tvorba obsahu:
Copywriting a prodejní texty:
Budování značky a dlouhodobý růst:
Chování zákazníků a přesvědčovací taktiky:
Nové přístupy a technologie:
Video a vizuální marketing: