#41 Jak NEkomunikovat se zákazníky?
Komunikace se zákazníky je velmi důležitá pro další obchodní spolupráci. Ukážeme praktickou ukázku jak NEkomunikovat a co NEříkat.
´´ÚVOD > MARKETINGOVÝ KLUB > TUTOVKY
Komunikace se zákazníky je velmi důležitá pro další obchodní spolupráci. Ukážeme praktickou ukázku jak NEkomunikovat a co NEříkat.
Facebook se neustále "vylepšuje" nebo spíše mění a některé věci co fungovali před několika lety už nemusí platit dnes.
Behaviorální marketing se zabývá analýzou nákupního procesu zákazníka.
Pro podporu prodeje je možné využívat významných událostí k propagaci nebo prodeji vašich produktů či služeb.
Dneska si řekneme pár zkratek v placené reklamě, se kterými se můžete setkat. Jde o ukázku několika příkladů, které se používají velmi často.
Tento marketingový mix se skládá ze čtyř částí začínající písmenem C a to konkrétně:
Správné umístění prodejních výhod v textu je velmi důležité. Řekneme si kam takové výhody umístit.
Tvorba virálních příspěvků na sociální sítě není nic jednoduchého a pokud nemáte dostatečné znalosti o tom jak jednotlivé sociální sítě fungují tak to může být dost těžké. Ale nemusí, občas nějaký příspěvek vyskočí jako virál z ničeho nic.
Při popisování vašeho produktu nebo služby vždy vyzdvihujete jeho skvělé vlastnosti, materiál, barvu apod... Ptáte se proč tedy dávat do popisku nějaký zápor něco negativního?
Pokud porovnáváte třeba dvě čísla nebo nějaké hodnoty o kolik je co lepší, případně levnější. Je důležité použít v prezentaci nejen čísla, ale také další grafický motiv, typu grafu nebo jiné.
Chcete podpořit váš byznys pomocí PPC reklamy, ale nevíte jaké je pro vás vhodnější? Řekneme si krátké porovnání.
Od naší konkurence se můžeme mnoho naučit, co bychom tedy měli sledovat?
Co to je vlastně tvorba sdíleného obsahu?
*některé starší články nemusí mít nejaktuálnější informace, neboť třeba facebook se často mění. Postupně budu všechny aktualizovat.
Facebook reklama a příspěvky:
Instagram a influencer marketing:
Obecné principy sociálních sítí a engagementu (míry zaujetí):
Technické nastavení webu a UX:
SEO a viditelnost webu:
Obsahová strategie a tvorba obsahu:
Copywriting a prodejní texty:
Budování značky a dlouhodobý růst:
Chování zákazníků a přesvědčovací taktiky:
Nové přístupy a technologie:
Video a vizuální marketing: