Vesmír marketingového vědění

ÚVOD > BLOG

Články z marketingu a podnikání

Nákupní svátek BLACK FRIDAY je už celou řadu let velmi populární i u nás. Obchodníci se navzájem přetahují, který nabídne zajímavější akci pro své zákazníky a my se dneska v tomto článku podíváme jak jsou na tom dva asi největší české online obchody ALZA a MALL.

V posledních několika letech a především s nástupem pandemie COVIDU, se nám tak trochu roztrhl pytel se správci sociálních sítí. Bohužel si spousta z nich myslí, že je to jen o tom tvořit příspěvky a je hotovo. Ale tak to vůbec NENÍ!

Jako první bych rád řekl, že TikTok je bezpochyby velmi zajímavým nástrojem pro propagování vašich služeb či produktů a je to momentálně nejrychleji rostoucí sociální sítí.

Může se to zdát velmi jednoduché, váš budoucí zákazník prostě přijde na vaší prodejnu nebo na váš eshop, vybere si produkt či službu a prostě objedná a je to! Máte zákazníka.

Virální příspěvek je takový, který se rychle šíří a zaujme v krátké době velmi velkou část lidí. Jedná se většinou o nějaké zábavné věci, zajímavé nebo vytvořené na aktuální dění. V následujících řádcích si řekneme, jak nám takovýto příspěvek může pomoci získat nové zákazníky.

Při pracovním pohovoru je vždy důležité udělat první dojem, nejen vzhledově, ale také svojí odpovědí na určité klíčové otázky, která vám může váš budoucí zaměstnavatel položit.

Správný postup tvorby webové stránky je nedílnou součástí toho, aby web dobře fungoval, přinášel konverzace, přitahoval nové uživatele, byl optimalizovaný a dobře graficky i textově zpracovaný. V následujících řádcích si ukážeme správnou strukturu při tvorbě webu.

Dnešní doba směřuje komunikaci, marketing i prodej více do digitálního světa, než tomu bylo kdykoliv předtím. V důsledku tohoto vývoje se u většiny podnikatelů objevila zvýšená potřeba po digitální komunikaci vč. její automatizace a vyhodnocování. Uvědomili si, že jen tak jsou schopni uspět v nynějším rychlém konkurenčním prostředí.

Je tomu už pár let kdy přišel trend pravidelných placených online služeb. Nicméně až s pandemií se tento trend výrazně rozrostl a já se ptám. Je to dobře nebo špatně?