Jak funguje BLACK FRIDAY a falešné slevy?
Vánoce se kvapem blíží a přicházejí vánoční slevy a akce. Nejznámější akcí je tzv. Black Friday. Jak tento slevový svátek zneužívají velké značky?
ÚVOD > BLOG
Vánoce se kvapem blíží a přicházejí vánoční slevy a akce. Nejznámější akcí je tzv. Black Friday. Jak tento slevový svátek zneužívají velké značky?
Akční plán je jednoduše souhrn všech činností většinou na měsíční bázi.
Pokud využíváte placenou reklamu třeba na facebooku, tak je důležité správné nastavení cílení pro vaši relevantní skupinu zákazníků.
Co myslíte? Jaká je u nás nejvíce navštěvovaná webová stránka? A jsou mezi nimi i nějaké české webovky? To si řekneme v následujících řádcích.
Sociální sítě jsou pro mnohé uživatele nástrojem informací, zábavy, komunikace s přáteli, ale také mohou být velmi účinnou digitální vizitkou pro váš byznys v 21. století.
Recenze spokojených zákazníků jsou jedním z velmi důležitých faktorů webu. Někteří podnikatelé si to moc dobře uvědomují a snaží se je získat za každou cenu.
Podívejte se na 70 oblíbených hastagů, které vám pomohou zvýšit počty vašich lajků a sledujících. Jedná se o anglické hastagy na každý den.
Na sociálních sítích probíhají neustále menší a někde i větší změny. Facebook by mohl vyprávět. Proto jsem se rozhodl sepsat tento krátký článek o rozměrech na nejpoužívanějších sociálních sítích.
V moderní době je naprosto normální, že lidé nakupují online a pomohla k tomu výrazně také pandemická situace za poslední rok. Jaké jsou ovšem hlavní výhody nákupu online?
Když stavíte dům, musíte mít pevné základy. Stejné je tomu u eshopu, pokud chcete prodávat své produkty úspěšně musíte mít pevné základy SEO a jedním z těch základů jsou právě TITULKY a POPISKY produktů.
Když chceme zvýšit věrnost k značce můžeme lidem nabídnout něco užitečného co souvisí s naší značkou.
Co je to vlastně vstupní stránka? Je to stránka, na kterou lidé přijdou jako první při přechodu například ze sociálních sítí nebo z emailu. Nemusí se jednat nutně o domovskou stránku.