Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!
Galaxie tipů a triků z marketingu
´´ÚVOD > MARKETINGOVÝ KLUB > TUTOVKY
Rychlé tipy a zajímavosti z marketingu.
#66 Co je to UGC?
UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...
1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.
Připravujete pro vaše zákazníky speciální akci? Bude uvádět na trh nový produkt nebo službu? Zvyšte atraktivnost pomocí odpočítávání času!
#63 Co je to A/B Testování?
A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.
Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...
#61 Co znamená výraz Daily Reach?
Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.
Na Instagramu existují několik typů hashtagů, z nichž nejčastější jsou:
#59 Jak změnit písmo v Instagramu?
Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.
Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.
Správný příspěvek by měl vyvolávat emoce a existují tři druhy, emocí či stavů, které když dokážete dostat do příspěvků, je velká pravděpodobnost, že bude hodně sledované a získá velký projevený zájem. Správa sociálních sítí je velmi komplexní věc, která vám může pomoci získávat své věrné fanoušky.
#55 Co znamená zkratka KPI?
KPI je zkratka pro Key Performance Indicator, což je měřítko výkonnosti, které se používá k hodnocení úspěšnosti dosahování cílů a strategií v podnikání, marketingu nebo jiných oblastech. KPI jsou specifické ukazatele, které pomáhají posuzovat úspěšnost a výkon v určité oblasti.
Výpis všech marketingových článků (datum vydání)
- #75 Jak napsat ideální PR článek pro svůj web: Kompletní návod (říjen 2024)
- #74 Proč nejde indexovat webovou stránku? Praktický návod na řešení problémů (září 2024)
- #73 Jak efektivně využívat placenou reklamu na sociálních sítích pro růst vaší značky (srpen 2024)
- #72 Proč je video marketing klíčový pro vaši marketingovou strategii (červenec 2024)
- #71 5 tipů, jak zlepšit content marketing vaší firmy (červen 2024)
- #70 Statistiky sociálních sítí v roce 2024 v ČR (květen 2024)
- #69 4 Důvody, proč Vaše podnikání může selhat (duben 2024)
- #68 Influencer marketing: Jak najít správného influencera a jak s ním spolupracovat? (březen 2024)
- #67 Jak fungují algoritmy sociálních sítí a jak je využít? (únor 2024)
- #66 Co je to UGC? (leden 2024)
- #65 TOP 3 trendy v emailovém marketingu pro rok 2024 (prosinec 2023)
- #64 Jak si nastavit na webové stránky odpočítávání? (listopad 2023)
- #63 Co je to A/B testování? (říjen 2023)
- #62 Co je to videomarketing a proč ho využívat? (září 2023)
- #61 Co je to daily reach? (srpen 2023)
- #60 Jaké jsou hlavní typy hastagů na Instagramu? (červenec 2023)
- #59 Jak změnit písmo v Instagramu? (červen 2023)
- #58 Ideální délka popisku u instagramového postu v roce 2023. (květen 2023)
- #57 Statistiky facebook skupiny, proč se nezobrazují? (duben 2023)
- #56 Jaké emoce vyvolávají ty nejlepší facebook příspěvky? (březen 2023)
- #55 Co znamená zkratka KPI? (únor 2023)
- #54 Statistika facebooku a 3 zajímavosti o něm. (leden 2023)
- #53 Jak rychle zvýšit míru projeveného zájmu u facebook příspěvků? (prosinec 2022)
- #52 Jaké fotky dávat na sociální sítě? (listopad 2022)
- #51 Co znamená zkratka SERP? (říjen 2022)
- #50 Je krize ve skutečnosti příležitostí? (září 2022)
- #49 Jak správně sestavit rozpočet do PPC reklamy ve třech krocích (srpen 2022)
- #48 Jak nastavit facebook reklamu v roce 2022? (červenec 2022)
- #47 Jak získat organický dosah na facebooku? (červen 2022)
- #46 Marketingová strategie ve třech bodech (květen 2022)
- #45 Co je to Dwell Time? (duben 2022)
- #44 Jednoduchá přesvědčovací taktika. (březen 2022)
- #43 Co je Channel Neutral Planning? (únor 2022)
- #42 Jak NEkomunikovat se zákazníky 2. díl (leden 2022)
- #41 Jak NEkomunikovat se zákazníky. (prosinec 2021)
- #40 Kde najít facebook pixel? (listopad 2021)
- #39 Co je behaviorální marketing? (říjen 2021)
- #38 Jak využít významné události v marketingu? (září 2021)
- #37 Zkratky v placené reklamě. (srpen 2021)
- #36 Marketingový mix 4C. (červenec 2021)
- #35 Kam umístit prodejní výhodu? (červen 2021)
- #34 Jak na virální příspěvky? (květen 2021)
- #33 Jak využít zápor v popisku produktu? (duben 2021)
- #32 Jak správně vizuálně prezentovat? (březen 2021)
- #31 Jaká PPC reklama je nejvýhodnější? (únor 2021)
- #30 Jak se učit od konkurence? (leden 2021)
- #29 Jak funguje tvorba sdíleného obsahu? (prosinec 2020)
- #28 Jak získat důvěryhodnost? (listopad 2020)
- #27 Co to je konverze a konverzní poměr? (říjen 2020)
- #26 Co je landing page? (září 2020)
- #25 Co znamená zkratka SFS? (srpen 2020)
- #24 Kvantita nebo kvalita příspěvků na facebook? (červenec 2020)
- #23 Jak ZDARMA propagovat váš byznys přes google? (červen 2020)
- #22 Jak budovat značku na Instagramu (květen 2020)
- #21 Jak dosáhnout svých cílů? (duben 2020)
- #20 Jak na kvalitní SEO? (březen 2020)
- #19 Jak získat nové zákazníky? (únor 2020)
- #18 Proč je dobré používat řečnické otázky v reklamě? (leden 2020)
- #17 Jaké příspěvky na FB nejvíce fungují? (prosinec 2019)
- #16 Jaké přidávat soutěžní příspěvky na facebook? (listopad 2019)
- #15 Jak získat kontakty na zákazníky? (říjen 2019)
- #14 Jaké psát články na web? (září 2019)
- #13 Jak nastavit favicon? (srpen 2019)
- #12 Jak na nákupní bariéry? (červenec 2019)
- #11 Proč je důležitá komunikace se zákazníky! (červen 2019)
- #10 Proč je důležité získat zpětné odkazy? (květen 2019)
- #09 Proč je dobré mít vlastní hashtag? (duben 2019)
- #08 Jak zvýšit zájem o svoje videa (březen 2019)
- #07 Jak fungují a co jsou persony (únor 2019)
- #06 Jak a proč používat sociální sítě (leden 2019)
- #05 Jak na rozvržení webové stránky (prosinec 2018)
- #04 Jak na menu kontakty (listopad 2018)
- #03 Jak na obrázky na web? (říjen 2018)
- #02 Jak na příspěvky na facebook? (září 2018)
- #01 Proč je dobré mít facebook reklamy? (srpen 2018)
*některé starší články nemusí mít nejaktuálnější informace, neboť třeba facebook se často mění. Postupně budu všechny aktualizovat.
Sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)
Facebook reklama a příspěvky:
- #01 Proč je dobré mít facebook reklamy?
- #02 Jak na příspěvky na facebook?
- #16 Jaké přidávat soutěžní příspěvky na facebook?
- #17 Jaké příspěvky na FB nejvíce fungují?
- #24 Kvantita nebo kvalita příspěvků na facebook?
- #40 Kde najít facebook pixel?
- #47 Jak získat organický dosah na facebooku?
- #48 Jak nastavit facebook reklamu v roce 2022?
- #53 Jak rychle zvýšit míru projeveného zájmu u facebook příspěvků?
- #54 Statistika facebooku a 3 zajímavosti o něm.
- #56 Jaké emoce vyvolávají ty nejlepší facebook příspěvky?
- #57 Statistiky facebook skupiny, proč se nezobrazují?
Instagram a influencer marketing:
- #22 Jak budovat značku na Instagramu?
- #25 Co znamená zkratka SFS?
- #58 Ideální délka popisku u instagramového postu v roce 2023.
- #59 Jak změnit písmo v Instagramu?
- #60 Jaké jsou hlavní typy hashtagů na Instagramu?
- #68 Influencer marketing: Jak najít správného influencera a jak s ním spolupracovat?
- #80 Jak vytvořit úspěšný příspěvek na Instagramu: Kompletní návod
Obecné principy sociálních sítí a engagementu (míry zaujetí):
- #06 Jak a proč používat sociální sítě?
- #09 Proč je dobré mít vlastní hashtag?
- #34 Jak na virální příspěvky?
- #52 Jaké fotky dávat na sociální sítě?
- #61 Co je to daily reach?
- #67 Jak fungují algoritmy sociálních sítí a jak je využít?
- #70 Statistiky sociálních sítí v roce 2024 v ČR
- #73 Jak efektivně využívat placenou reklamu na sociálních sítích pro růst vaší značky
Webová stránka a SEO
Technické nastavení webu a UX:
SEO a viditelnost webu:
Copywriting a obsahový marketing
Obsahová strategie a tvorba obsahu:
- #14 Jaké psát články na web?
- #28 Jak získat důvěryhodnost?
- #29 Jak funguje tvorba sdíleného obsahu?
- #35 Kam umístit prodejní výhodu?
- #71 5 tipů, jak zlepšit content marketing vaší firmy
- #75 Jak napsat ideální PR článek pro svůj web: Kompletní návod
- #77 Jak vytvořit úspěšnou strategii obsahového marketingu krok za krokem
Copywriting a prodejní texty:
PPC reklama a performance marketing
E-mail marketing a lead generation
- Tvorba databáze a e-mailová komunikace:
Marketingová strategie a psychologie zákazníka
Budování značky a dlouhodobý růst:
Chování zákazníků a přesvědčovací taktiky:
Trendy a nové marketingové přístupy
Nové přístupy a technologie:
Video a vizuální marketing: