Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...
Zpětné odkazy, které mají smysl!
Zpětný odkaz je odkaz na cizí stránce, který směřuje na naší stránku. U zpětných odkazů závisí na stáří odkazu, textu a celkové kvality stránek. Čím lepší, tím větší rank a pozice ve vyhledávačích. Tvorba správných zpětných odkazů je velmi důležitá a není radno jí podceňovat.
Jak tedy získat kvalitní zpětné odkazy? Je nutno říci, že to není hned a je to spíše běh na dlouhou trať. Existují samozřejmě možnosti jak získat rychle zpětné odkazy, ale není to moc dobré, neboť google vás poté může penalizovat a vyřazovat z vyhledávání. Je tedy mnohem lepší si svoje zpětné odkazy vybudovat pozvolna.
Dobrá možnost jak získat zpětné odkazy je třeba pomocí sociálních sítí. Například založení facebook skupiny, kde budete sdružovat fanoušky, kteří mají o váš produkt nebo službu zájem. Pokud je facebook stránka nebo skupina vaše, můžete tam umístit svůj zpětný odkaz. Pokud budujete základnu fanoušků, můžete pak získat i pěkné množství prokliků.
Další možností je založení třeba blogu. Tvořte užitečný obsah na svém blogu a můžete získávat zpětné odkazy i z google. Můžete takhle získat třeba citace na vaše články od ostatních lidí nebo další zmínky různě na internetu. Můžete vytvořit třeba i video a do popisku videa přidat zpětný odkaz. Ve videích je dobré zmínit, že v popisku je odkaz, tím se zvýší šance na proklik.
Vytvářejte také relevantní klíčová slova jako zpětné odkazy. Pokud například v nějakém článku popisujete nějaký produkt, tak není příliš dobré dávat zpětný odkaz typu "více zde" nebo jenom "zde" to není relevantní. Vytvořte například zpětný odkaz kde bude název produktu a možnost objednání. Příklad: Máte na webu článek na kvalitní vysavač a popisujete jak funguje a relevantní zpětný odkaz není "kupte zde" ale spíše je lepší napsat "tento vysavač XY koupíte na našem webu" celý tento text bude zpětný odkaz.
Dejte si pozor na nekvalitní odkazy, které nefungují. Také pokud uvažujete o výměně odkazů, tak pouze přidružené obory, které jsou podobné. Nemá smysl dávat odkazy na všechny weby, které vám jsou nabízeny. Proto také není dobré nakupovat na inzertních serverech stovky až tisíce zpětných odkazů na weby, které s vaším byznysem vůbec nesouvisí. Není to dobré ani pro vyhledávač google a jsem již psal, google může podobné věci špatně vyhodnocovat a penalizovat.
Zpětné odkazy je dobré také zkrátit přes některý zkracovač adres. Například: bit.ly goo.gl nebo 1url.cz.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Google Search Central: Novinky z vyhledávání
Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...
V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?
E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...
V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.
LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.