Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...
YouTube "fake" odběratelé, jak to zjistit?
YouTube je nejrozšířenější sociální sítí a také největší. Mnoho tvůrců svoje youtube kanály a videa podporují také zakoupením reklamy a propagace, což samo o sobě není nic špatného a dá se skutečně udělat kvalitní reklama v podobě PR článků, sdílení na další sociální sítě, sdílení do diskuzí a fórech atd.. Ovšem existuje i odvrácená strana a nekvalitní reklama, která sice na první pohled není vidět, ale při použití nástrojů jako je socialblade.com, jí můžete pokud budete pozorní odhalit.
Na obrázku níže si ukážeme jak vypadají tzv. fake odběratelé, nebudu zde uvádět o jakého youtubera se jedná.
Vidíme, že mu počet odběratelů průběžně klesal až do dne, kdy mu vyrostl o více jak 6 tisíc. Je to vůbec možné? Ano je to možné, mohl v ten den vydat opravdu pěkné virální video a dobře ho sdílet na další sociální sítě, články nebo jiné, je tu ovšem jeden háček. Pokud by skutečně udělal virální video a přivedl několik tisíc nových fanoušků, kteří dali odběr, tak by se zákonitě měl i zvýšit počet views, ale to se nestalo. Stejně tak ani odhadované množství peněz za zobrazení reklamy se nezvýšilo (poslední sloupec), takže s největší pravděpodobností je, že ty nové odběratele nezajímá jeho obsah a jeho videa a jen dali odběr, což takto fungují převážně tzv. fake účty.
Takovýto zlom prostě není reálný, pokud by opravdu přilákal nové fanoušky, tak počet views prostě musí jít nahoru, ale zde spíše klesá.
Napište mi co si myslíte o "fake" odběratelích?
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Google Search Central: Novinky z vyhledávání
Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...
V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?
E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...
V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.
LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.