#54 Statistika facebooku a 3 zajímavosti o něm.

23.01.2023

V posledních měsících můžete často slýchat řeči typu: facebook je mrtvý, na facebooku už nikdo není atd...

Je to absolutní lež, facebook v posledních letech stále roste a nyní se na to podíváme. Srovnání je za tři roky od 2019 do roku 2021. 

1. Rok 2019

V tomto roce měl facebook celosvětově 2,27 miliardy uživatelů.

2. Rok 2021

V tomto roce měl už facebook celosvětově 2,7 miliardy uživatelů.

Jaký je tedy nárůst v procentech?

Je to zhruba 19%, takže facebook roste velmi rychle.

Na závěr ještě pár zajímavostí o facebooku.

  • 10 minut průměrný čas strávený za den v aplikaci.
  • 60 % všech uživatelů sociálních sítí je na Facebooku!!!
  • 80 milionů facebook stránek od malých firem.

Další tipy pro váš byznys

Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.

Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.