Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...
PPC, SEO, Sociální sítě? Co je nejdůležitější?
Marketing v sobě skrývá mnohé obory a spousty možností. Velmi časté jsou výrazy typu: PPC, SEO, Sociální sítě atd.., tyto výrazy většinou znají i lidé, kteří se příliš v marketingu nepohybují. Co je ovšem nejdůležitější?
Ani jedno, ale zároveň všechno. Setkávám se s lidmi, kteří si mylně myslí, že marketing je jen zaplatit si první místa ve vyhledávačích v googlu a seznamu pomocí PPC kampaní. Často to vede ke krátkodobému nárůstu konverzí, ale jakmile dojde potřebný peněžní kredit, zase jejich web upadne do šedé zóny internetu, kde není prakticky nikde vidět. Majitelé firem si poté myslí, že je marketing vlastně k ničemu, když jim pomohl jen krátkodobě a domnívají se tedy, že marketing jsou právě jen pouze tyto placené služby PPC kampaní.
To je ovšem obrovský omyl. Marketing je obrovský celek nejrůznějších odvětví, který v sobě skrývá nespočet výrazů a možností. Nejde tedy říci, že jedna část marketingu je ta nejdůležitější, protože musíte mít všechny části marketingu a nemyslím tím jen ty co jsem zde vyjmenoval, ale i další možnosti jako tvorbu obsahu, analýzy, e-mailing, publikační plány, samozřejmě i marketingový plán, vytvoření persony, výkonnostní marketing, atd.. atd.. je toho opravdu mnohem a mnohem více.
Proto, pokud narazíte na některé marketingové "odborníky", kteří nabízejí například jen správu PPC kampaní, je vždy lepší se zamyslet, zda tuto službu opravdu potřebujete, před samotnou správou PPC je totiž velmi důležité správné nastavení webu, tvotba obsahu a další marketingové možnosti, které je třeba mít nastavené.
Já osobně se zaměřuji na váš marketing jako na celek. Vždy je nejdůležitější vytvořit si marketingový plán a postupně plnit marketingové úkoly, PPC je jen jedna část, která sama o sobě je z dlouhodobého hlediska neudržitelná bez pomoci dalších odvětví marketingu. To vám ovšem PPC specialisté neřeknou a budou rádi, když si na vás jednorázově "namastí kapsu". Vynaložíte větší množství peněz a získáte jen krátkodobý nárůst, který vám třeba ani nezaplatí investice.
Pokud tedy začínáte s podnikáním, je třeba se obrátit na marketingového konzultanta, který s vámi vaše podnikání probere z hlediska marketingu úplně od začátku a poradí potřebné kroky.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Google Search Central: Novinky z vyhledávání
Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...
V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?
E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...
V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.
LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.