#NÁZOR Jaká je správná investice?

07.07.2020
správná investice
správná investice

Zdravím, rozhodl sem se udělat čas od času článek o mém názoru na určité věci a témata. Tyto odstavce by měli sloužit hlavně k zamyšlení nad tématem správné investice.

Chci říci pár slov o tom jaká je podle mého názoru správná investice. 

Spousta lidí má stále marnou představu v tom, že když si koupí nový oblek, nové auto, zajdou si do barber shopu nebo třeba na kosmetiku a vylepší tím svůj zevnějšek, tak jim to pomůže k práci. Je to jeden velký omyl, může vám to sice dodat sebevědomí, ale vaše znalosti a zkušenosti to nijak neovlivní. 

To pozlátko pro širokou veřejnost je sice pěkné na pohled, ale je to skutečně tak důležité? Znám osobně třeba lidi, kteří jezdí ve starším autě, ale přitom jsou velmi bohatí jen svoje peníze investují do daleko důležitějších věcí než je potřeba uspokojit svoje ego v novém voze. 

Osobně třeba u toho auta si myslím, že je to velmi špatná investice, většina lidí si bere nové nebo ojeté auto na splátky a zbytečně se zadluží jen, aby v očích veřejnosti získali nějaký kredit. Daleko důležitější je investovat do vzdělání a získání zkušeností.

Vašeho klienta nebude zajímat v jakém voze jezdíte, ale zda mu rychle, efektivně a za dobrou cenu vyřešíte jeho problém a to je skutečně důležité. A pokud někomu záleží na tom v čem jezdíte, tak je to první signál dát od tohoto klienta ruce pryč, protože to do budoucna nebude snadné jednání, díky tomu, že se zajímá spíš o pozlátko a ne o vyřešení hlavního problému.

Pokud se při investici musíte zadlužit, není to podle mě dobrá investice. Záleží o co vám jde primárně, jestli chcete ve společnosti vypadat dobře nebo jestli chcete být o krok vpředu před všemi ostatními díky vzdělání a zkušenostem. 


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  


Přečtěte si další zajímavé články

Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...

V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?

E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...

V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.