Jaký by měl být moderní marketingový manažer 1/2

01.01.2023

Moderní marketér by měl splňovat několik hlavních kritérií, aby byl i v letošním roce přizpůsobivý, flexibilní a také měl znalosti ve více oblastech. V následujících řádcích si popíšeme ty nejžádanější dovednosti rozdělené do dvou kategorií, které by měl každé dobrý marketingový manažer mít v roce 2023.

HARD SKILLS

Analytika

Pracuje s velkým množstvím dat, aby mohl vyhodnocovat chování publik, hodnotit výkony kampaní a měřit návratnost investic(ROI).

Obsahová strategie

Definuje obsahové cíle a využívá osvědčené způsoby pro SEO. Vytváří odkazy pomocí linkbuildingu, aby mohl dosáhnout maximálního zviditelnění obsahu.

Sociální média

Využívá data ze sociálních sítí, aby mohl úspěšně vyhodnotit další obchodní cíle společnosti a optimalizovat čas a peníze vynaložené na sociálních médiích.

Mobilní marketing

Chápe pojem optimalizace mobilního marketingu a jeho silné propojení se sociálními sítěmi pro budování úspěšných kampaní.

Elektronický obchod

Využívá statistiky o zákaznících, kampaních, sociálních sítích, mobilních zařízeních a dalších, aby prozkoumával nové možnosti a pomohl společnosti více vydělávat.

Pokračování v druhém díle, kde si řekneme více o soft skills moderního marketingového manažera. 


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky.  Budu se těšit.

Audio verze článku

pro web josefpajer.cz přečetl AI Tonda


Přečtěte si další zajímavé články

Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...

Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...

V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?

E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...

V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.