Jak využívat předprodeje a předplatné?

12.12.2019
jak fungují předprodeje
jak fungují předprodeje

Předprodeje a předplatné jsou mocnou zbraní v době kdy není možné služby nabízet přímo nebo pokud máme produkt nebo službu, která se pravidelně opakuje. Například předprodeje hudebních akcí, divadla nebo třeba i knih a samozřejmě spousty dalších služeb i produktů.

Předprodej je dobrý marketingový nástroj jak získat zákazníky ještě před uskutečněním služby nebo dodáním produktu. Ve většině případů je cena za službu nebo produkt v předprodeji výrazně nižší a to je i lákadlo na nové klienty nebo zákazníky.

V době kdy není možné nabízet služby (karanténa nebo jiné omezení) nabízejte svým klientům možnosti předprodeje. Pokud mají podnikatelé omezené možnosti nabízet své služby, tak právě předprodeje mohou částečně udržet živnostníky nad vodou.

Komunikujte se svými zákazníky přes sociální sítě, email nebo telefonicky. Pokud máte stálé klienty, kteří k vám díky výjimečnému stavu nemohou docházet na určité služby, oslovte je právě s možností předprodeje služeb na pozdější termíny. Nabídněte jim v předprodeji slevu a nebo nějaký bonus navíc ke službě, abyste získali jejich pozornost. Třeba voucher nebo jiný poukaz.

Důležité je jim správně vysvětlit, že jim díky předprodeji výrazně pomohou vyřešit finanční situaci, která nevznikla vaší chybou, ale díky omezení pohybu a následné karanténě. Můžete také využít času a vytvořit nějaké soutěže pro všechny fanoušky nebo třeba jen pro nové předplatitele služeb. Další možnost jak získávat klienty díky předprodeji je ho časově omezit. Například: pro nové předprodeje do konce měsíce, nabídnete druhou službu navíc zdarma nebo třeba pro nové předprodeje sleva 20% atd...

Jde vytvořit opravdu hodně různých modelů předprodejů a předplatných. Pokud si nevíte rady, můžete mi napsat a já vám poradím.

Na závěr chci jen říci nespoléhejte se na stát, vezměte rozum do hrsti a začněte využívat všechny možné způsoby jak již nyní opět přilákat nové i staronové zákazníky. Nemusí jít jen o předprodeje a předplatné.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    


Přečtěte si další zajímavé články

Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...

Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...

V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?

E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...

V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.