Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...
Jak se připravit na pracovní pohovor!
Při pracovním pohovoru je vždy důležité udělat první dojem, nejen vzhledově, ale také svojí odpovědí na určité klíčové otázky, která vám může váš budoucí zaměstnavatel položit.
Příklady otázek a správných odpovědí
Prvním příkladem je otázka: Řekněte nám něco o sobě! (nemluvíme o rodině, ale o pracovním životu)
Vyprávějte krátký příběh s nadšením, entuziasmem o vaší první práci. Musíte něčím zaujmout. Řekněte jméno firmy, vaše povinnosti a hlavně co vás nejvíce bavilo. Zaměstnavatel z vás musí cítit nadšení a příjemný pocit. Proto krátký příběh, který je stručný, ale zajímavý.
Ukázka příběhu zájemce o pozici event manager.
Před třemi lety sem pomáhal kamarádovi v neziskové organizaci, přišel za mnou jestli nevím o nějaké dobré tiskárně, kde by vytiskl své plakáty. Ukázal mi leták a já mu rovnou řekl, že bychom na něj měli přidat QR kódy, které by odkazovali na jednu unikátní stránku, kde by lidé našli více informací a soutěž o volné vstupenky. Sestavili jsme marketingový plán a nakonec z toho byla nejúspěšnější konference, na kterou přišlo přes 200 lidí.
Otázka: Proč bychom měli zrovna vás přijmout?
Tady je nejlepší se této otázce úplně vyhnout a to tak, že když budete mít slovo, rovnou tento důvod sami uvedete. Musíte se zamyslet nad tím co ta firma kde chcete pracovat potřebuje. Naveďte konverzaci tak, že vaše předchozí pracovní zkušenosti vás dovedly až do této pozice, kde nyní můžete využít své schopnosti. Mluvte také co víte o té pozici a určitě si nastudujte co ta firma dělá a jak působí.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Google Search Central: Novinky z vyhledávání
Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...
V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?
E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...
V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.
LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.