Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...
Jak optimalizovat vstupní stránku?
Co je to vlastně vstupní stránka? Je to stránka, na kterou lidé přijdou jako první při přechodu například ze sociálních sítí nebo z emailu. Nemusí se jednat nutně o domovskou stránku.
Na vstupní stránce lidé mohou hledat informace, produkty, služby a jiné. Pokud není vstupní stránka dobře nastavena, mohu lidé zase rychle odcházet. Jak tedy na to?
1. Sledujme jak se lidé na vstupní stránce chovají.
Pomocí analytických nástrojů jako jsou třeba google analytics, můžeme vysledovat odkud na stránku chodí návštěvníci, z jakých webů, klíčových slov atd..
Díky těmto statistikám můžeme stránku přizpůsobit pro vaše publikum.
2. Sledujme co lidé dělají.
Udělejte si analýzu jak se lidé chovají na vaší stránce. Existují tady spousty analytických nástrojů, heatmap atd.. Určíte tím jak lidé používají vaší vstupní stránku, na co klikají, jak se pohybují na webu a co dělají.
3. Testujte vaší stránku.
Na základě dat a informací průběžně upravujte webovou stránku. Upravte použitelnost, výzvy k akci atd..
Nezapomeňte ani na optimalizaci na mobilní zařízení, upravte barvy, aby přitahovali pozornost na výzvy k akci, optimalizujte stránku pro rychlé načítání, vylepšujte postupně texty stránky.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Google Search Central: Novinky z vyhledávání
Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...
V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?
E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...
V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.
LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.