Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...
Jak funguje BLACK FRIDAY a falešné slevy?
Vánoce se kvapem blíží a přicházejí vánoční slevy a akce. Nejznámější akcí je tzv. Black Friday. Jak tento slevový svátek zneužívají velké značky?
Spousta obchodů před vánoci spouští slevové akce, někdo je dává na jeden den někdo je dělá na víkend a většinou velké značky dělají tyto akce třeba i týden nebo měsíc. Problém ovšem je, že některé slevy ve skutečnosti nejsou slevy.
Prodejce například jako původní cenu uvede cenu kdy přišel produkt na trh, ale za jeho dobu již cena klesla, ale při black friday to pak udělá například 40%.
Uvedu příklad.
Výrobek A vyjde na trh na začátku roku za cenu 1 000 Kč. Postupem času díky trhu i díky třeba novým modelům a tak různě se jeho cena sníží na 600 Kč. Prodejce ovšem neuvede jako původní cenu těch 600 Kč, ale napíše u black friday jako původní cenu 1 000 Kč a uvádí, že je ve slevě o -40% tedy za cenu 600 Kč. Hodně se tohle děje například u potravin.
Příklad z eshopu. U balení kofoly ukazuje prodejce slevu -41%, dle hlídačeshopů je ovšem sleva 0%.
Druhá možnost je, že prodejci prostě jen uměle zvýší cenu a jako cenu v akci dají tu normální prodejní. Lidé na akce slyší a pořád je tu spousta z nich, kteří nesrovnávají a nevyhledávají další možnosti.
A třetí možnost je, že je výrobek opravdu ve slevě. Ovšem většinou bohužel platí první dvě možnosti, ale záleží na eshopu kde kupujete. Je samozřejmě možné, že slevy sedí a je vše v pořádku.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Google Search Central: Novinky z vyhledávání
Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...
V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?
E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...
V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.
LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.