Content is King!

10.10.2019
content marketing
content marketing

Kvalitní obsah na webu je obrovsky důležitý, ale jen málo firem a podnikatelů takový kvalitní obsah tvoří. Proč tomu tak je?

Spousta firem nemá předem připravený marketingový plán a tím ani publikační, což je velká chyba a tím také upadá kvalitní obsah na webu nebo na sociálních sítích. Podniky si často myslí, že není důležité tvořit pravidelný obsah a raději svoje peníze, které mají na marketing vloží do často pochybných marketingových agentur, které jim tvoří PPC reklamy. Tím pro ně marketing končí a má to asi podobný efekt jako vyhodit peníze do kanálu.

Neříkám, že PPC reklamy jsou zbytečné, to ne, ale je to pouze jedna část marketingu, která když nejsou správně nastaveny další části marketingu moc nemá smysl. Content neboli obsah pomáhá tvořit nové konverze, pomáhá zvyšovat důvěryhodnost firmy, pomáhá se SEO atd... je zkrátka nedílnou součástí každé prezentace.

Piště pravidelně blog, vydávejte videa, spravujte sociální sítě a tvořte kvalitní příspěvky (informační, zábavné, vzdělávací, soutěžní atd..) můžete třeba dělat podcasty nebo spousty dalšího obsahu, který vašim zákazníkům pomáhá, získají díky němu zajímavé informace a začínají vám důvěřovat a pravidelně sledovat, čímž se mohou stát budoucími zákazníky. Rozhodně kvalitní content(obsah) nepodceňujte a tvořte ho!

Při tvoření dodržujte pravidelnost a nepodléhejte panice, když ze začátku nebude mít takové dosahy a sledovanost, pokud dodržíte pravidelnost, tak to časem půjde nahoru a příliv nových fanoušků a zákazníků na sebe nenechá dlouho čekat.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    


Přečtěte si další zajímavé články

Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...

Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...

V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?

E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...

V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.