Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...
Black Friday nabídky od největších eshopů v ČR
Nákupní svátek BLACK FRIDAY je už celou řadu let velmi populární i u nás. Obchodníci se navzájem přetahují, který nabídne zajímavější akci pro své zákazníky a my se dneska v tomto článku podíváme jak jsou na tom dva asi největší české online obchody ALZA a MALL.
Obsah článku
- Alza s vyskakovacím oknem
- Mall a jeho obrovský banner
- Závěr
Alza s vyskakovacím oknem a černou cenou
Jako první se podíváme na Alzu, která vsadila na vyskakovací okno s nabídnou black friday. Po přejetí na tuhle speciální stránku najdeme krátký popis do kdy akce trvá a pár dalších informací. Následuje navigace v podobě kategorií a pak už klasické menu s produkty. Zajímavostí je, že u ceny se zaměřují na žlutou a černou. Kdy cena je uvedena v černém rámečku bílým písmem a nad tím je černě ve žlutém nápis black friday.
Možná mi tu trochu chybí nějaké slevové procenta rozmezí. Třeba slevy 30-80%. Jednotlivá procenta jsou pak uvedená vždy u produktu ve žlutém kole černým písmem. Možná je to způsobeno tím, že ty slevy nejsou tak velké a nechtějí je tam moc ukazovat, proto jen název Black Friday. Náhodně jsem prošel nějaké produkty a slevu jsem tam viděl nejvyšší -37%, ale je možné, že tam mají i větší slevy.
Další zajímavosti ohledně nastavení hlavní stránky a třeba blogových článků na Alze zmiňuji ve videu.
Mall vsadil na obrovský banner a kontrastní barvy
U online obchodního domu Mall můžeme narazit na velký banner, lákající na Black Friday slevy s jejich maskotem. Stejně jako alza i zde se po kliknutí dostanete na speciální stránku, která se věnuje jen této obchodní akci. Hned pod bannerem je miniaturní věta, kde se dozvíte, že: Slevy v naší nabídce počítáme z nejnižší ceny, za jakou se zboží prodávalo v posledních 30 dnech.
Následuje obrázkové menu s textem a pod tím už jednotlivé bloky s produkty. Využívají zde marketingové triky s omezeným časem nákupu nebo omezeným počtem kusů. Barvy jsou výrazné a kontrastní, tedy červená s bílou.
Závěr
Celkově oba eshopy mají velmi pěkně zpracované akce nejen na black friday, ale i věrnostní či akce s dopravou zdarma. Více o tom mluvím ve svém videu.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Audio verze článku
Přečtěte si další zajímavé články
Google Search Central: Novinky z vyhledávání
Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...
V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?
E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...
V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.
LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.