Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...
Bezplatný email marketing pro podnikatele
Dnešní doba směřuje komunikaci, marketing i prodej více do digitálního světa, než tomu bylo kdykoliv předtím. V důsledku tohoto vývoje se u většiny podnikatelů objevila zvýšená potřeba po digitální komunikaci vč. její automatizace a vyhodnocování. Uvědomili si, že jen tak jsou schopni uspět v nynějším rychlém konkurenčním prostředí.
Online marketing - náklady vs. přínosy
Online komunikace a marketing mohou mít více forem, a to dle kanálů, které zvolíte. Ať už se bavíme o PR článcích, PPC reklamě, obsahové reklamě, reklamě na sociálních sítích, email marketingu nebo SMS marketingu, je vždy nutné dát do souvislosti nejen cílovou skupinu a zásah, ale v neposlední řadě i náklady a přínosy.
Volbou správného mixu komunikačních kanálů se podaří udržet rozpočet na uzdě. Je jednoduché založit si PPC kampaně, ale ty ztrácejí efekt ve chvíli, kdy se nepotkávají s požadovanou cílovou skupinou a ceny za vybraná klíčová slova vyrostou do neúnosných výšek. Sestavení mixu komunikačních kanálů by tak měla předcházet analýza publika a jeho chování, stanovení si rozpočtu, harmonogramu a cílů vč. termínů jejich plnění. Dle těchto parametrů se následně sestaví marketingový plán zohledňující vytipované kanály komunikace.
Email marketing jako volba č. 1
Jedním z cenově nejdostupnějších kanálů je email marketing. Hromadná adresná komunikace na masu klientů za nízké náklady, s rychlou realizací, možností automatizace a získání kompletní zpětné vazby. Email marketing tak patří mezi nejlepší komunikační kanály z pohledu "cost-benefit ratio".
Bezplatná služba s českou podporou
Nově v rámci podpory malých subjektů spustila služba Emailkampane.cz pro český a slovenský trh bezplatný tarif bez omezení funkcionality a platnosti služby. Tarif je vhodný zejména pro začínající podnikatele, malé živnostníky a organizace z neziskové sféry. Tarif je platný do 500 kontaktů v adresáři a je zcela ZDARMA. Doba užívání tarifu ani funkcionalita omezeny nejsou.
Pro získání bezplatné služby email marketingu se stačí pouze zaregistrovat na stránkách www.emailkampane.cz a službu začít využívat.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
*komerční článek
Přečtěte si další zajímavé články
Google Search Central: Novinky z vyhledávání
Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...
V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?
E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...
V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.
LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.