Vesmír marketingového vědění

ÚVOD > BLOG

Články z marketingu a podnikání

Pokud potřebujete zkontrolovat své zaměstnance existuje možnost mystery shoppingu (tajný zákazník). U velkých firem je tento kontrolní mechanismus velmi využívaný a zaměstnancům přidělává vrásky na čele.

Předprodeje a předplatné jsou mocnou zbraní v době kdy není možné služby nabízet přímo nebo pokud máme produkt nebo službu, která se pravidelně opakuje. Například předprodeje hudebních akcí, divadla nebo třeba i knih a samozřejmě spousty dalších služeb i produktů.

Tento efekt, který se také nazývá efekt volavky(Decoy effect), se používá v ceníku služeb nebo produktů.

Kvalitní obsah na webu je obrovsky důležitý, ale jen málo firem a podnikatelů takový kvalitní obsah tvoří. Proč tomu tak je?

Zpětný odkaz je odkaz na cizí stránce, který směřuje na naší stránku. U zpětných odkazů závisí na stáří odkazu, textu a celkové kvality stránek. Čím lepší, tím větší rank a pozice ve vyhledávačích. Tvorba správných zpětných odkazů je velmi důležitá a není radno jí podceňovat.

Při získávání nových kontaktů a nových zákazníků je důležitá také psychologie důvěryhodnosti. Co to znamená?

Každý občas potřebuje něco málo upravit nebo vytvořit a pokaždé zrovna nemáte u ruky grafika. Ukážu vám dvě zajímavé aplikace, které vám pomůžou upravit a vytvořit pár grafických příspěvků na web nebo sociální sítě, bez nutnosti stahovat program do počítače.

Marketing v sobě skrývá mnohé obory a spousty možností. Velmi časté jsou výrazy typu: PPC, SEO, Sociální sítě atd.., tyto výrazy většinou znají i lidé, kteří se příliš v marketingu nepohybují. Co je ovšem nejdůležitější?

Vytvořit web svépomocí není zase takový strašák jak se první pohled možná zdá. Existují služby, kde velmi snadno a bez znalostí programování vytvoříte svůj vlastní web pomocí šablony, kterou si graficky upravujete.